2010. szeptember 30.

helyzet


Már hónapok óta esedékes a téma nálam, de mindig halogattam. (Ez a bejegyzés is régóta íródik.) A mostani közhangulat azonban rádöbbentett, hogy még mindig nem léptem előre ezzel kapcsolatban, ezért most nagy levegőt veszek, és árat emelek.

Október 8-ától tehát a Mankák a meskán (és emailben való rendelésnél is) 5100 ft-ba kerülnek, cserébe továbbra is a megszokott, vicces, gondosan kivitelezett Manka babát kapjátok, új színekben, sok új karakterrel. Az október 8-ig, tehát az ezen a héten feltöltött Mankákat továbbra is 4000 ft-ra árazom, és aznap este egyszerűen átárazom őket, ha nem kelnek el.
Ide tartozik továbbá, hogy a bonyolultabb kivitelezésű, díszítésű babák többe kerülnek majd, mint pl a Frida Kahlo Manka, amiből nem is szeretnék rengeteget varrni, egyformákat pedig végképp nem, mind különböző lesz.

Aki tehát már régóta szeretne Mankát venni, a héten még megteheti a kedvezményes árért, nézegessétek a meska boltot, mert sok újdonság kerül majd fel!

3 megjegyzés:

Vikta írta...

Nagyon édes ez a madaras:)
A nagylevegős áremeléssel abszolút egyetértek,azt hiszem a "közhangulat" - ahogy írtad, mindenkinek lökést ad... :)

Mónika írta...

köszi a támogatást, Viki:)

többféle oka van, ez tényleg csak a végső lökés volt. de hogy nehezen szültem meg az biztos:)

Névtelen írta...

kösz, hogy ideírtad !
régóta vágytam mankára, és ma egyből meg is vettem, miután itt olvastam az új infót!
libelle